Nova generacija zaposlenih – priložnosti in ovire

Predavanje slatinskega rotarijca Aleša Trunka je odprlo novo poglavje v razumevanju generacije Z v delovnem okolju. S povzetkom teme delimo tudi z vami, saj verjamemo, da lahko prinese vpogled in navdih za boljše razumevanje in sodelovanje s to generacijo.


Aleš je poudaril štiri ključne elemente, ki so izjemno pomembni pri upravljanju z novo generacijo zaposlenih:
Spremljanje reakcij zaposlenih: pričakujte reakcije zaposlenih in pripravite načrt za učinkovito ukrepanje, ko se pojavijo izzivi.
Komuniciranje: razvijte načrt za sporazumevanje, ki vključuje vse deležnike, in se osredotočite na priložnosti za spremembe.
Poudarek na ključnih zaposlenih: identificirajte ključne zaposlene in jih navdihujte.
Kultura podjetja: identificirajte kulturo pri spremembah in naredite načrt za implementacijo nove kulture.


Pomembno je, da spremembe v delovnem okolju upravljamo skupaj z generacijo Z, saj gre za proces združevanja različnih kultur in gradnje mostov med generacijami. Investiranje v ljudi in njihov razvoj postavlja temelje za uspešno prihodnost podjetja.